بیماری کرونا به عنوان یک مخاطره وجود دارد

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

نادر توکلی، با عنوان این مطلب که ویروس کرونا کماکان وجود دارد، به خبرنگار مهر، گفت: رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از وسایل حفاظت فردی در محیط‌های عمومی کم رنگ شده و این علامت هشدار است.

وی تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی، عدم حضور در اماکن عمومی تا حد امکان و به حداقل رساندن اجتماعات ، جشن ها و مراسم حائز اهمیت است تا نوسانات کمتر شود. همچنین بیمارانی که مشکل سرپایی و اندک دارند سعی نمایند کمتر به بیمارستان ها مراجعه کنند و حتی الامکان از خدمات درمانگاه ها و کلینیک های سرپایی استفاده نمایند.

توکلی با عنوان این مطلب که رعایت پروتکل های مشترک برای ساماندهی بهتر بیماران کرونایی و ارائه آموزش‌های بستری در دستور کار است، ادامه داد: 

وی با اشاره به تبعات خطرناک ویروس کرونا که همچنان وجود دارد، گفت: افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند یا داروهای خاصی استفاده می‌کنند و خانم های باردار باید مسائل بهداشتی و قرنطیه را بیشتر رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، استفاده از ماسک را در مکان های عمومی به ویژه بیمارستان ها و مراکز پر تجمع الزامی دانست و افزود: هیچ بیمارستان سفیدی نداریم و همه بیمارستان ها از لحاظ کرونا درگیر هستند. 

وی افزود: باید توجه داشت بیماری کرونا به عنوان یک مخاطره وجود دارد، لذا باید تمام ملاحظات بهداشتی و درمانی رعایت شود تا به شرایط عادی برگردیم.

132
0 0