باریویتال؛ برند جدید باریج‌اسانس در تولید مکمل‌های غذایی و رژیمی

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مهندس لاله حجازی گفت: گروه صنعتی داروسازی باریج اسانس در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه و همچنین برآورده کردن نیازهای به وجود آمده در آن اقدام به تولید مکمل‌های غذایی و رژیمی تحت برند BARIVITAL کرده است.

حجازی افزود: مواد اولیه همه محصولات باریویتال از شرکت DSM تأمین شده است. رویال دی‌اس‌امRoyal DSM که به دی‌اس‌ام مشهور است، یک شرکت هلندی و چندملیتی علوم زیستی و علوم مواد است که محصولاتی چون انواع مواد و مکمل‌های غذایی، مواد دارویی و پزشکی، انواع رنگ را در بازارهای بین‌المللی ارائه می‌نماید.

وی تاکید کرد: تولید مکمل‌های دارویی و رژیمی در کشور توسط یک بنگاه اقتصادی سابقه‌دار در تهیه و تولید محصولات حوزه سلامت به جامعه کمک می‌کند تا دست سوداگران محصولات مشابه خارجی و همچنین سودجویانی که با ارائه محصولات تقلبی سعی در کسب منافع خود دارند را کوتاه کند.

حجازی با تأکید بر اینکه در حوزه صادرات به ویژه دارو تقریباً پایین‌ترین میزان ارزآوری را برای کشور داشته‌ایم، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این محصول و برند جای خود را در کشورهایی مانند افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، آسیای مرکزی، چین، روسیه و برخی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس باز نماید.

همچنین سارا حجازی قائم مقام مدیرعامل داروسازی باریج اسانس، در معرفی این برند بین‌المللی گفت: بخش محصولات غذایی DSM پیشرو در تولید ویتامین‌ها، کاروتنوئیدها و سایر مواد شیمیایی باکیفیت در صنایع غذایی، دارویی و مراقبت شخصی است. در واقع این سازمان یک نام شناخته شده در سطح بین المللی است که به عنوان پیشگام در تولید محصولات و فرمولاسیون جدید و … فعالیت می‌کند.

سارا حجازی افزود: محصولات باریویتال که در حال حاضر به بازار عرضه شده‌اند عبارتند از؛ مگا اُمگا، کلیسم (که به صورت کپسول نرم یا لیکوید کپسول با به روزترین خط تولید این نوع از محصولات تولید شده است)، شربت مولتی ویتامین کودک ویتامین‌های D3 و E400 که در برنامه توسعه این برند تولید محصولات دیگری در سال ۹۹ و همچنین افزایش سبد محصولات آن در سال‌های آتی پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: متخصصین باریج اسانس شبانه روز در حال فعالیت هستند تا خلل و کاستی در جهت کمبود محصولات حوزه سلامت در جامعه به وجود نیاید و مردم در حوزه تأمین داروهای خود به مشکل برخورد نکنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

116
0 0