ارائه خدمات درمانی در منزل به تهرانی ها

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم ثابت، عضو هیات مدیره اپلیکیشن درمانی «خوب شو»، اظهار داشت: ما اولین اپلیکیشن درمان در منزل در کشور هستیم که در حال حاضر کل مناطق کلان شهر تهران را پوشش می دهیم.

وی ادامه داد: ما از اتحادیه اصناف به عنوان کسب و کار اینترنتی مجوز داریم، ضمن اینکه اپلیکشین ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ثبت شده است.

ثابت با عنوان این مطلب که ما برای پرداخت الکترونیک مجوز اخذ کرده ایم، افزود: از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز به عنوان شرکت خلاق در حوزه درمان شناخته شده ایم.

وی گفت: برای امنیت اپلیکیشن هم یک مجوز از وزارت ارتباطات و فناوری دریافت کردیم تا بتوانیم از سیستم شاهکار این مجموعه استفاده کنیم که در حقیقت یک نوع سیستم احراز هویت است که کد ملی و شماره موبایل افراد را تطبیق می دهد که این کار باعث می شود امنیت اطلاعات افراد بالا برود.

ثابت افزود: ما اولین اپلیکیشن درمانی هستیم که بسته ای از خدمات درمانی مورد نیاز بیماران را ارائه می دهد. در واقع، فرد قبل از اینکه به بیماری مبتلا شود و زمانی که نیاز است یکسری چکاپ های دوره ای انجام دهد می تواند از این اپلیکیشن استفاده کند همچنین در دوران بیماری و دوران نقاهت پس از آن میتواند برای تسریع روند بهبودی و کاهش هزینه ها از این اپلیکیشن استفاده کند.

وی همچنین از تشکیل یک پرونده الکترونیک منحصر به فرد برای هر کاربر خبر داد و گفت: این پرونده همیشه روی گوشی تلفن همراه فرد در دسترس است و مرتب به روز رسانی می شود.

ثابت افزود: در حقیقت با این کار، فرد می تواند مرتب وضعیت سلامتی خود را بررسی کند. یعنی به صورت دوره ای آزمایش می دهد تغییرات بالینی خود را مشاهده می کند و اگر مبتلا به بیماری شد در زمان بیماری توسط پزشک در منزل ویزیت می شود و یا توسط پرستار تا زمان بهبودی، از خدمات مراقبتی و درمانی ما برخوردار می شود.

149
0 0