تشریح آخرین وضعیت بهره برداری مرکز طبی کودکان ۲

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی کریمی، در حاشیه بازدید شهردار تهران از پروژه های دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به مراحل پایانی پروژه مرکز طبی کودکان شماره ۲، گفت: این پروژه که ساخت آن از فرودین ۹۸ آغازشده است، به سرعت پیشرفت کرده و طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده تا پایان امسال قابل بهره‌برداری است.

وی در توضیح مسائل این پروژه که با شهردار تهران در میان گذاشته شد، افزود: راه‌اندازی ایستگاه مترو و جاده‌ای که بین بیمارستان و پارک علم و فناوری باید ایجاد شود دو مسئله‌ای بود که با شهردار تهران در میان گذاشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: امیدواریم مرکز طبی کودکان شماره ۲ با همان ترکیب و محتوای علمی مرکز طبی کودکان ایجاد شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی سرمایه انسانی مورد نیاز مرکز طبی کودکان شماره ۲، افزود: پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و امیدواریم تا آماده‌سازی بیمارستان، مقدمات تأمین نیروی انسانی این مجموعه نیز انجام شود.

در ادامه، آزاده چتروز مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از افتتاح پروژه مرکز طبی کودکان در آذر امسال خبر داد و گفت: تأمین تجهیزات این پروژه را قبل از اتمام آن آغاز کرده‌ایم و برای تأمین هیئت علمی مورد نیاز آن نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است. امیدواریم در آذر ۹۹ شاهد شروع به کار مرکز طبی کودکان شماره ۲ به عنوان یکی از زودبازده‌ترین پروژه‌های کشور باشیم.

138
0 0