چاقی می تواند زمینه ساز خطر ابتلا به کرونا باشد

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که دنیا درگیر شیوع همگانی بیماری کووید ۱۹ است و حتی دیدارها و مراودات روزمره جوامع هم تحت‌تاثیر این ماجرا محدود شده است، مجموعه نوو نوردیسک نگران تماس بیماران خود از جمله افراد مبتلا به چاقی و سایر بیماری‌های مزمن شدید بوده است و به شدت دغدغه افرادی را دارد که خود و یا اعضای خانواده آنها تحت‌تاثیر این بیماری ها قرار دارند.

بر همین اساس، این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی خود، متعهد است تا اطمینان یابد تمامی داروها و محصولات پزشکی بدون وقفه در دسترس بیماران قرار می‌گیرد و لذا تمام تلاش خود را انجام‌می‌دهد تا با پشتیبانی از دولت‌، مراجع بهداشت و سلامت و انجمن‌های مربوطه به عرضه تجهیزات درمانی، ارائه مهارت‌ها و امکانات تحقیقی یاری رسانده و به رفع نگرانی‌ها درباره سطح دسترسی به داروها کمک کند.

افراد مبتلا به دیابت کنترل نشده، فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی، اختلالات ریوی و بیماران مبتلا به چاقی با بیماری‌های مرتبط با آن همواره بیشتر از دیگران در معرض بیماری‌ها قرار دارند و در مورد کرونا هم همین‌طور است.

چاقی که خود زمینه‌ساز بسیاری از این بیماری‌ها است می‌تواند از ریسک فاکتورهای نتایج وخیم‌تر در افراد مبتلا به کووید ۱۹ باشد.

135
0 0