درمانگاه های شهرداری تهران کمک وزارت بهداشت خواهند بود

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

به گزارش خبرنگار مهر، حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در نشست خبری مجازی با بیان اینکه شهرداری تهران اولین سازمانی است که در کنار وزارت بهداشت آمادگی خود را برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد، گفت: کارهای ما در چند حوزه تقسیم شد که یکی از این حوزه‌ها بهداشت و پیشگیری بوده است که از قبل از ورود ویروس به کشور دستورالعمل‌هایی را به سازمان‌های درگیر ارائه کرده بودیم.

وی اظهار داشت: پیش بینی‌هایی هم انجام شده بود که بر طبق آن وسایل مورد نیاز مثل ماسک را هم در انبارها دپو کردیم تا در زمان مورد نیاز از آن استفاده شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه بعد از دستور مدیر کل دفتر شهردار تهران بیش از ۵۰ هزار مورد از این ماسک‌ها را به همراه ۳۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده دست و ۲۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده سطوح را در اختیار اداره کل پشتیبانی قرار دادیم، بیان کرد: به شرکت‌های مختلف نظیر سازمان آتش نشانی شهر تهران امکانات مورد نیازشان را ارائه کردیم و از سوی دیگر به بسیاری از ساختمان‌های شهرداری تهران تب‌سنج‌های مورد نیازشان را دادیم.

چوبینه گفت: همکارانم از همان روزهای ابتدایی آموزش‌هایی را برای کارکنان اتوبوسرانی، مترو، و تاکسیرانی قرار دادند تا هم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن این اماکن اقدام کنند و هم در حوزه پیشگیری ورود کرده باشند.

مدیر عامل شرکت شهر سالم یکی از اقدامات مورد توجه وزارت بهداشت را درمان پرسنل شهرداری تهران در هجده مرکز شهرداری دانست و ادامه داد: بار ابتلا به کرونا سنگین است و دیگر بیمارستان‌های وزارت بهداشت جوابگوی این حجم از بیماران نیست و از این رو در تعدادی از درمانگاه‌های شهرداری تهران اقدام به ارائه خدمات درمانی خواهیم کرد.

چوبینه گفت: اگر پرسنل شهرداری تهران و به خصوص بازنشستگان نیاز به اقدامات درمانی داشته باشند هم در خانه به آنها امکانات درمانی خواهیم داد و هم در مراکز شهرداری تهران.

127
0 0