راه اندازی بخش NICU و نوسازی ۲۲۰ تخت بستری در بیمارستان ولی عصر

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا حسینی در حاشیه بیست و ششمین همایش سراسری معاونان، مدیران و رؤسای بهداشت، امداد و درمان ناجا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر، مروری بر عملکرد یک سال گذشته مراکز تابعه، بررسی مشکلات و چالش‌های پیش رو و تبیین و تشریح دستاوردها و برنامه‌های سال آینده را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی در تشریح مهم‌ترین دستاوردهای معاونت بهداد ناجا به تقویت و تجهیز مراکز درمانی ناجا اشاره و بازسازی و نوسازی ۲۲۰ تخت در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر (عج) ناجا مطابق با امکانات رفاهی (هتلینگ) روز دنیا را از جمله دستاوردها و اقدامات شاخص معاونت بهداد ناجا عنوان کرد.

معاون بهداد ناجا در ادامه افزایش ۷۰ تخت به ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج)، افتتاح بخش NICU با ۹ تخت و نصب دستگاه دوم آنژیوگرافی در این مرکز درمانی را از دیگر طرح‌های تقویت و تجهیز معاونت بهداد ناجا عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها در ایام الله دهه فجر با حضور فرمانده ناجا به بهره برداری خواهد رسید.

سردار حسینی افتتاح بیمارستان منطقه‌ای حضرت ابوالفضل (ع) کرمانشاه به عنوان یکی از بیمارستان‌های مجهز و پیشرو ناجا را از دیگر دستاوردهای معاونت بهداد در سال جاری عنوان کرد و از راه اندازی بخش‌های اطفال و NICU بیمارستان الغدیر ناجا در تبریز خبر داد.

وی به بهره برداری از پلی کلینیک معاونت بهداد استان همدان و ساماندهی اسکلت فلزی سایت جدید بیمارستان منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) مشهد در سال جاری اشاره کرد و بهره برداری از سایت جدید بیمارستان ثامن الائمه (ع) در ۷ طبقه، توسعه و ساماندهی بیمارستان‌های منطقه‌ای فاطمه الزهرا (س) اهواز و ایران ناجا در شیراز را از دیگر اولویت‌های معاونت بهداد ناجا در سال آینده برشمرد.

سردار حسینی به ۲۳ میلیارد تومان صرفه جویی ارزی در حوزه تجهیزات پزشکی اشاره و تصریح کرد: رویکرد ما در معاونت بهداد ناجا توسعه و تقویت امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی به منظور پشتیبانی مطلوب از مأموریت‌ها و ارتقای انگیزه و روحیه خدمتی کارکنان است.

139
0 0