تشریح سناریوهای پرداختی به پرسنل بیمارستانی/ملاک های وزارت بهداشت

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جان بابایی، در جلسه مشترک معاونت درمان و معاونت توسعه و معاونین درمان و توسعه کلان مناطق کشور برای ساماندهی پرداخت‌های پرسنلی، اظهار داشت: با توجه به تاکید وزیر بهداشت مبنی بر لزوم بازنگری در نحوه پرداخت پرسنل، این جلسه با همراهی معاونت توسعه و مشارکت همکاران ستادی و صف برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این پرداخت‌ها بر مبنای عملکرد و سامانه قاصدک بوده است، گفت: چندین سناریو در بازنگری پرداخت‌ها مطرح شده که با همکاری معاونت توسعه و همکاران در ستاد مورد بررسی قرار خواهند گرفت. رویکرد ما بر اساس مشارکت و استفاده از نظر کارشناسانه و تجربیات همکاران به خصوص همکاران صف است.

جان بابایی افزود: در این سناریوها میزان درآمد بیمارستان‌ها، سختی کار بیمارستان‌ها، سختی کار بخش‌ها، میزان تعرفه‌ها و تعداد بیماران مراجعه کننده، اضافه کار افراد و رضایتمندی بیماران و همکاران از جمله مواردی هستند که در مکانیسم‌های پرداخت لحاظ خواهند شد.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: تلاش می‌شود انعطاف‌پذیری در دستورالعمل‌ها برقرار باشد و اختیارت هیأت رئیسه دانشگاه‌ها محفوظ بماند. از این رو سیاست‌های کلی تدوین و در اختیار دانشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

96
0 0