تاکید وزیر بهداشت بر تسریع در تکمیل پروژه مهدی کلینیک

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی یوسفی، درباره جزئیات جلسه هم اندیشی و بحث‌وگفتگو پیرامون هلدینگ شمسا(شرکت محب سلامت ایرانیان) و پروژه مهدی کلینیک(بیمارستان در دست احداث)، گفت: هلدینگ شمسا دارای چند موسسه بیمارستانی است که در جلسه روز گذشته، اعضای جدید هیات مدیره آن معرفی شدند.

وی افزود: هلدینگ شمسا یا شرکت محب سلامت ایرانیان دارای سه موسسه بیمارستانی به نام‌های موسسه کوثر، محب سلامت جامع زنان یاس و محب سلامت کاشان است.

یوسفی ادامه داد: در جلسه روز گذشته در خصوص رهوار نمودن تکمیل پروژه مهدی کلینیک (بیمارستان در دست احداث) بحث و گفتگو شد و با توجه به نظر مقام وزارت بهداشت مقرر شد این پروژه با استفاده از حداکثر توان اقتصادی و تخصصی کشور ادامه یابد تا با سرعت هرچه بیشتر به اتمام برسد.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، ادامه داد:حضور اعضای جدید در کنار بعضی از اعضای قبلی مهدی کلینیک که در گذشته زحمات زیادی متقبل شده‌اند می‌تواند این امر را تسهیل و تسریع کند.

وی خاطر نشان کرد: طبق مصوبه هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران مقرر شد برای نظارت مستمر و تسریع در عملیات، اقدامات شرکت هایی که قرار است به فعالیت خود ادامه دهند هلدینگ‌ها حذف و تمام شرکت‌ها و موسساتی که می مانند به طور مستقیم ذیل هیات امنا قرار می گیرند.

یوسفی افزود: به نظر می‌رسد با روند اصلاح فرایندها و اساسنامه‌ها نهایتاً ۴ یا ۵ شرکت که برای انجام تکالیف وزارت بهداشت با نظر مقام وزارت بهداشت ضروری هستند، باقی خواهند ماند.

111
0 0