دبیر انجمن داروسازان ایران تغییر کرد

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر ضیا، ضمن تایید خبر تغییر دبیر انجمن داروسازان ایران، اظهار داشت: دکتر مهدی سجادی حدود ۱۰ سال دبیر انجمن داروسازان ایران بود و در این مدت پایه گذار تحولات و خدمات ارزشمندی برای جامعه داروسازی بودند که قطعا آثار آن تا مدت ها و باقی خواهد بود.

وی افزود: ایشان در تاریخ ۲۷‌تیر ۹۸، استعفانامه خود را تحویل هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران داد و بر این استعفا بارها اصرار کرد.

ضیا ادامه داد: هیئت مدیره انجمن پس از تلاش و رایزنی بسیار برای انصراف ایشان، در نهایت با توجه به حجم و سنگینی مسئولیت و مشغله های جدید کاری ایشان، در جلسه شهریور ماه، ناگزیر با این استعفا موافقت کرد.

رئیس انجمن داروسازان ایران،  افزود: در این جلسه، مهدی خلیلی به عنوان دبیر جدید انجمن انتخاب شده و قبول مسئولیت کردند

پیام دبیر سابق انجمن داروسازان ایران

مهدی ساجدی، در پیامی، گفت: برای اینجانب هیچ عزت و دغدغه ای بالاتر از خدمت به مردم و همکاران داروساز طی این مدت خدمتگزاری درمسند دبیری انجمن داروسازان ایران نبود و از این رو قدرشناس این سرمایه ارزشمند و بی بدیل هستم.

وجود مشغله فراوان و کمال گرایی و لزوم تمرکز درانجام امور محوله تنها وتنها دلیلی بود که ادامه  مسئولیت خطیر دبیری انجمن را برای من غیر ممکن می نمود. لذا عذر اینجانب را درخطاهاو قصورات و ناکامی های صنفی و مراقبت از حقوق همکاران داروساز پذیرا باشید..

پیام دبیر جدید انجمن داروسازان ایران

مهدی جلیلی، در پیامی، گفت: در زادروز حکیم رازی که در سرزمینمان به نام روز داروسازی نامگذاری گشته وظیفه ای خطیر و بس بزرگ به اینجانب سپرده شد، وظیفه ای که تاکنون برعهده نیک مرد داروسازی ایران، برادرم سید مهدی سجادی بود، دبیری که ده سال تمام با شور و شوق و با تلاشی شبانه روزی، به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه کرد و نام نیک ایشان برای همیشه در تاریخ انجمن ایران به یادگار ماند.

اعلام می دارم باری بس گران بر دوشم گذاشته شده که جز با وحدت و همدلی و تشریک مساعی شما همکاران گرامی و حتی دانشجویان عزیز که در آینده به جمع ما می پیوندند، به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

تاکید می کنم که انجمن داروسازان ایران متعلق به همه داروسازان حال و آینده این سرزمین است و مدافع حقوق داروسازان در تمامی سطوح از موسسین گرفته تا مسئولین فنی داروخانه و بیمارستان و شرکتهای توزیع و داروسازان بالینی و...، است.

138
0 0