نحوه صدور روادید الکترونیکی برای کادر درمانی حج ۹۸

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر، علی قیدانی درباره نحوه صدور روادید الکترونیکی و خدمات صورت گرفته برای کادر پزشکی و درمانی مرکز پزشکی حج تمتع گفت: از سال ۹۶ عربستان سعودی روادید حجاج حج تمتع را به صورت الکترونیکی صادر می کند و دیگر نیازی به ارسال گذرنامه به سفارتخانه های عربستان در کشورها نیست.

وی با اشاره به تهیه اخذ روادید و بلیط هواپیمایی برای۵۶۰ نفر کادر درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت در حج تمتع ۹۸ گفت: برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای صدور روادید کادر درمانی و حضور این نیروها از سراسر کشور در بیمارستان و درمانگاههای مدینه و مکه بصورت پلکانی با توجه به ورود زائران به سرزمین وحی صادر شد.

مسئول اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت تصریح کرد: برنامه ریزی برای بازگشت کادر درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از مدینه منوره و مکه مکرمه انجام گرفته است.  
وی با اشاره به وضعیت پروازهای بازگشت حجاج بیت الله الحرام افزود: در همین راستا برنامه ریزی برای بازگشت کادر درمانی از مکه و مدینه به مقصد استان های مختلف کشورمان به ترتیب خروج حجاج ایرانی انجام می شود.  

قیدانی اظهار کرد: بیمارستان و درمانگاههای مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تا بازگشت آخرین حجاج ایرانی به ارائه خدمات درمانی ادامه خواهند داد.  
مسئول اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: کلیه برنامه ریزی و هماهنگی برای تهیه اخذ ویزا و بلیط هواپیمایی و اطلاع رسانی و هماهنگی با کادر درمانی با همکاری واحد دبیرخانه انجام می شود.

123
0 0