به نقل از سایت اخبار درمان و تعذیه :
به گزارش خبرگزاری مهر، امیر پیروزیان، به اقدامات دفتر ارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: از آنجا که ارائه خدمت با کیفیت، رضایت بیمه شدگان و مشتریمداری از اهداف مهم سازمان بیمه سلامت محسوب میشود ادارات سازمان بیمه سلامت ایران در طول ایام نوروز فعالانه آماده ارائه خدمات هستند.
وی به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت توصیه کرد از درخواستها و شکایات احتمالی خود را در خصوص نحوه عملکرد ادارات کل بیمه سلامت و واحدهای تابعه، دفاتر پیشخوان و مراکز درمانی طرف قرارداد با شماره تلفن ۱۶۶۶ در میان بگذارند.