لزوم آسیب شناسی برای رفع کمبودهای بهداشتی درمانی در خوزستان

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

سعید نمکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هنوز ظرفیت های فراوانی در خوزستان برای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به مردم وجود دارد که باید در این باره تصمیم گیری و برنامه ریزی زمان بندی شده ای انجام شود.

وی با بیان اینکه پیش از اینکه از مجلس برای وزارت رای اعتماد بگیرم قول دادم چنانچه بخواهم در مقام وزارت سفر استانی انجام دهم به حرمت خون پاک شهدای ایران اسلامی نخستین سفر کاری ام به استان خوزستان و به ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر باشد، افزود: در بازدید از زیرساخت های استان دریافتم که ظرفیت های فراوانی در خوزستان برای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی وجود دارد و در نشستی که با مسئولان استان، نمایندگان مجلس و همکاران خواهیم داشت سعی می کنیم با آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت، وضعیت بهداشت و درمان در منطقه را ارتقا دهیم.

نمکی با اشاره به مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر اینکه در استان تنها یک دانشگاه علوم پزشکی مجاز به فعالیت خواهد بود، اظهار کرد: در حال رایزنی و ارائه طرحی هستیم که به موجب آن در برخی شهرهای استان ها از جمله آبادان که دارای ظرفیت ها و ساختارهای ویژه ایست، دانشگاه علوم پزشکی مستقل از استان تشکیل شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امید می رود تا بتوانیم در سفرهای آتی به خوزستان با تلاش‌های صورت گرفته، شاهد افتتاح مراکز و پروژه‌های بیشتری باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بدون تردید با افتتاح مراکز جدید در سطح استان خوزستان شاهد رفاه بیشتر مردم این منطقه خواهیم بود و در این مسیر تلاش می‌کنیم.

143
0 0