خدمات درمانی و بهداشتی اهواز و اندیمشک ازمتوسط کشوری پائین تر است

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری اندیمشک در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک عنوان کرد: عملیات تروریستی اهواز اهواز باید عبرت شود و اگر کسی غفلت کرده برخورد و دیگر نباید این شرایط هرگز تکرار شود.

وی، سطح خدمات در کشور را تابع عملکرد همه مسئولان و هر سه قوه کشور دانست و افزود: هر گاه عملکرد ما مسئولان مطلوب بوده، خدمات شایان و رضایت عمومی را به همراه داشته است.

وزیر بهداشت گفت: کاستی‌ها ناشی از ناشی‌گری‌ها و خطاهای همه ما مسئولان بوده و با تلاش و درس گرفتن از سال‌های دفاع مقدس و با همکاری و عبور از منیت‌ها باید سطح خدمات را در همه نقاط کشور به ویژه خوزستان افزایش دهیم.

وی افزود: دشمن با دروغ‌پراکنی برای خوزستان برنامه ویژه دارد، از این رو باید با تلاش و برنامه خود را برای مقابله با فضایی که دشمن‌ به دنبال آن است، آماده و مانع تحقق اهداف دشمن در کشور شویم.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: سطح خدمات درمانی و بهداشتی در سطح شهرهای اهواز و اندیمشک از متوسط کشوری کم‌تر بوده از این روی باید با تلاش و برنامه‌ریزی کاستی‌های گذشته را جبران کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به لزوم افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی به ۲۵۰ تخت در اندیمشک گفت: وضعیت خدمات درمانی و بهداشتی در اهواز و اندیمشک ارتقا داده می‌شود.

وی تصریح کرد: انتظار نمی‌رود تمام خدمات پیچیده در شهرهای کشور به طور کامل انجام گیرد، اما باید نیازهای حیاتی و اولیه در شهرها رفع و کادر پزشکی مورد نیاز در شهرستان اندیمشک تامین شود.

179
0 0