دستاوردهای سفیر وزیر بهداشت به خوزستان/پاسخ به مطالبات مردم

به نقل از سایت اخبار  درمان و تعذیه :    
 

عباس پاپی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، به دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان اشاره کرد و افزود: گفت: اقدامات زیربنایی صورت گرفته در حوزه خدمات پزشکی در سال های آینده نیز قابل بهره برداری است.

وی گفت: سفر وزیر بهداشت به شهرستان دزفول خیلی خوب بود زیرا در این سفر دو کلینیک های فوق تخصصی، سی تی اسکن شماره ۲ دزفول و بخش NICU و بستری نوزادان افتتاح شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس، تصریح کرد: همچنین با توجه به اقدامات صورت گرفته طی چند ماه آینده اولین بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان خوزستان در دزفول و با حضور وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال ها در حوزه توسعه زیرساخت های بخش درمان و پزشکی غفلت شده است، ادامه داد: بر این اساس کاهش هزینه های درمان به یک از مطالبات مردمی تبدیل شد.

پاپی زاده با اشاره به اینکه شروع طرح تحول سلامت با پیگیری قوه مقننه و وزیر بهداشت تاثیر بسیار مثبتی در جامعه گذاشت، اظهار کرد: همچنین در توسعه زیرساخت ها مانند احداث بیمارستان های جدید و تجهیز و توسعه بیمارستان های قدیمی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و بر این اساس صدها تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی کشور افزوده شده است.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس، با اشاره به اینکه طی سال های آینده نیز ثمره تلاش های صورت گرفته توسط وزارت بهداشت را بهره برداری خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اقدامات زیربنایی خوبی صورت گرفته، امیدواریم به سرانه جهانی در حوزه ارائه خدمات پزشکی دست یابیم.

169
0 0